Programma STOMP Ledendag 2024 bekend!

Het programma voor de STOMP Ledendag 2024 is bekend. We hebben weer een boeiende mix van panels en interviews samengesteld met fantastische sprekers. Uiteraard sluiten we weer af met de STOMP Awards en de inmiddels traditionele borrel!

Bekijk hieronder het volledige programma.

Praktische informatie:
Wat? STOMP Ledendag
Waar? De Vorstin, Koninginneweg 44, 1211 AS Hilversum
Wanneer? Woensdag 30 oktober 2024
Hoe laat beginnen we? Om 12.30 beginnen we zoals gebruikelijk met een lekkere lunch, om 13.15 zal bestuursvoorzitter Kees van Weijen de dag openen.
Hoe laat zijn we klaar? Om 16.30 reiken we de STOMP Awards 2024 uit en daarna gaan we lekker borrelen tot ongeveer 18.30. Wij zorgen voor drankjes en bitterballen!

Panels:
Superfans – Minimaal investeren, maximaal resultaat
door: Martin Jessurun (Managing DirectorQisum Benelux), Peter Gonzalez (Owner, Droplet), Niels Vandecasteele (Founder & CEO,Sunday)
Moderator: Lisanne Krouwels (Day To Day Manager, Armada Music)

Streamingfraude – Van bots tot boetes
door: Guilherme Marques (Senior Client Support Manager, FUGA), Robin Wilms (VP Editoral, Deezer), Anne Jenniskens (Owner, 7L Consultancy),
Moderator: Frank Janssen (Owner, Striped Elephant)

Interviews met:
Rob Gruschke (Beggars Group)
Tom Peters (NRGY Music, BOEP)
Judith Nijk (GfK)
Anne de Jong & Eva de Vroome (NVPI)