STOMP Development Team

Met het STOMP Development Team (SDT) biedt STOMP de nieuwe generatie independent muziekproducenten en hun personeel een kans bieden te groeien op organisatorisch niveau, te netwerken en bij te dragen aan de ontwikkeling van onze industrie. Waar het STOMP-bestuur zich vooral richt op zaken die op managementniveau spelen, focust het SDT zich voornamelijk op day-to-day business bij independent labels. Het SDT adviseert het STOMP-bestuur over ontwikkelingen binnen de industrie vanuit het perspectief van de werkvloer en levert een actieve bijdrage aan enkele focuspunten die door het SDT zelf bepaald zullen worden.

Het STOMP Development Team bestaat uit vijf leden en één voorzitter, allen werkzaam bij een STOMP-lid. Het SDT komt met regelmaat samen en draagt ook daarbuiten actief bij aan de independent community. De voorzitter van het SDT treed als vertegenwoordiger ook toe tot het STOMP-bestuur als volwaardig bestuurslid.

Het STOMP Development Team

Helene Koekoek (Voorzitter)