ESNS 2023: DJ line-up STOMP Winterborrel & panels

Na twee digitale edities is Eurosonic Noorderslag deze week weer als vanouds terug in Groningen. We hopen velen van jullie te zien bij de STOMP Winterborrel en onze panels; meer daarover lees je hieronder. Daarnaast zijn we ook beschikbaar voor meetings, stuur vooral een berichtje als je daar behoefte aan hebt.
Wij hebben er zin in!

STOMP Winterborrel: de line-up!
We hebben al ontzettend veel aanmeldingen ontvangen voor de allereerste STOMP Winterborrel, dat wordt gezellig! Wees op tijd want vol=vol.
Wij zorgen voor winterse drankjes én versnaperingen. Om het helemaal af te maken hebben we een spetterende DJ line-up bestaande uit enkele independent muziekindustriekanjers:

WIES
Coen Tegelberg
Steijn Koeijvoets

Wat? STOMP Winterborrel
Wanneer? Vrijdag 20 januari 2023
Hoelaat? 16.30 – 20.00
Waar? De Bierkluis (in Restaurant Graansilo)
Adres? Griffeweg 4, 9724 GG Groningen

Toegang enkel middels aanmelding:
RSVP vóór 16 januari 17.00 (vandaag) via secretariaat@stichtingomp.nl.

Streaming: Show me the money!
Vrijdag 20 januari – 13.30-14.30
Oosterpoort – Back 7

Het vergroten van digitale inkomsten uit muziek is al jaren prioriteit voor de independent muziekindustrie. Maar hoe kunnen we de streamingtaart voor de hele industrie vergroten anno 2023?
In dit panel gepresenteerd door STOMP en IMPALA gaan we in op de realiteit én mogelijkheden voor de digitale muziekmarkt.

Panelleden
Gee Davy (AIM)
Angel Labrusse (IMPALA)
Mark Mulligan (MIDiA Research)
Floris Janssen (8ball Music)

Moderator: Kees van Weijen (STOMP)

DIY: Do or Die
Zaterdag 20 januari – 14.45-15.45
Forum – Cinema 2

De drempel om muziek uit te brengen is vrijwel verdwenen en we zien steeds meer ‘Do It Yourself’ artiesten. Maar kun je als artiest écht alles zelf? En moet je dat überhaupt wel willen?
In dit panel gepresenteerd door het STOMP Development Team gaan we het gesprek aan over de kracht én de uitdagingen van muziek releasen als independent óf DIY artiest.

Panelleden
Blanks (Excited About Music)
Jeanne Rouwendaal (WIES)
Guillaume Warmerdam (LAB Music / Make Waves)