Exclusief voor STOMP leden: STOMP Academy aflevering 1!

Beste STOMP leden,

Vanaf vandaag kunnen enkel STOMP leden al de allereerste aflevering van STOMP Academy bekijken, en wel HIER in de ‘STOMP Leden’ groep op LinkedIn!
Onder andere Wilbert Mutsaers, Bas van Wageningen en Charles Caldas geven in deze aflevering antwoorden op onze prangende vragen over streaming. We zijn ontzettend benieuwd wat jullie ervan vinden, dus laat dat vooral weten in de LinkedIn groep! De video zal volgende week geopenbaard worden via www.stompacademy.nl en Entertainment Business.

Naast dat er elke maand een nieuwe video verschijnt zal er ook elke maand een geschreven ‘Industry Update’ verschijnen; een aanvullend artikel geschreven door Frank Janssen over het onderwerp van de bijbehorende video. Net als de video zal ook deze Industry Update zal elke maand éérst voor STOMP leden beschikbaar worden gesteld, later pas voor het grote publiek. Morgen zal in de ‘STOMP Leden’ groep op LinkedIn de eerste Industry Update geplaatst worden.