STOMP Ledendag XL 2023: aftermovie & foto’s!

Beste STOMP-leden, beste partners,

Op 1 november hebben we met elkaar weer gezorgd voor een geslaagde STOMP Ledendag XL. We willen jullie van harte bedanken voor jullie komst, hulp en betrokkenheid. Hieronder vinden jullie de aftermovie, foto’s en verslagen. Als jullie suggesties hebben om de editie van 2024 naar een nog hoger plan te tillen dan horen we die uiteraard graag. Tot volgend jaar!

STOMP Ledendag XL 2023: De aftermovie
STOMP Ledendag XL 2023: De foto’s
Verslag Entertainment Business
Verslag Werner Schlosser

15 Years of Indie Hits
Aan het einde van de ledendag hebben alle bezoekers een exemplaar van ’15 Years of Indie Hits’ gekregen. Een compilatie-lp die de veelzijdigheid, kracht en creativiteit van de Nederlandse indies laat zien en waarmee we 15 jaar STOMP vieren.
Profact, een van onze Friends, heeft aangeboden om dit collectors item voor ons te laten persen en daar zijn we erg blij mee!

Armada wint de STOMP Independent of the Year Award 2023
Dit jaar won Armada Music de STOMP Independent of the Year Award 2023. Een bijzonder jaar voor Armada aangezien zij dit jaar ook hun 20-jarig jubileum vieren en hun nieuwe investeringsfonds BEAT Music Fund hebben opgericht.
De STOMP Young Achievement Award ging naar LAB Music. Klik voor het persbericht over de STOMP Awards 2023 op de button.

De STOMP Ledendag XL 2023 werd mede mogelijk gemaakt door Merlin, NVPI, STAP, Sena Producenten, Entertainment Business en De Vorstin

Ander nieuws