STOMP op ESNS 2024

Ook dit jaar is STOMP weer van de partij tijdens ESNS 2024 in Groningen. Kijk hier waar je ons kunt vinden:

Tackling Fake Streams: Industry Responses to Streaming Fraud

Vrijdag 19 januari – 13.30-14.30
Oosterpoort – Kelder

Tijdens dit panel gepresenteerd door STOMP duiken we in de wereld van streamingfraude en fake streams. We bespreken hoe artificial streaming en noise recordings onze inkomsten beïnvloeden en gaan op zoek naar manieren om fake streams te identificeren en tegen te houden. Samen met onze internationale panelleden proberen we tot oplossingen te komen voor een eerlijke streamingomgeving voor labels en artiesten

Panelleden
Eva Karman Reinhold (SOM)
Helienne Lindvall (ECSA)
Michael Schick (Zebralution)
Diederik d’Engelbronner (Downtown Music)
Moderator: Kees van Weijen (STOMP)

STOMP Winterborrel
Vrijdag 19 januari – 16.30-20.00
De Bierkluis (in restaurant Graansilo)
Griffeweg 4 – 9724 GG Groningen

Op kruipafstand van de Oosterpoort hebben we net als vorig jaar weer De Bierkluis voor jullie gereserveerd. Wij zorgen voor de hapjes en drankjes, Jeroen Slutter van Vokall Records en Aafke Romeijn zorgen voor de deuntjes. Tot vrijdag bij de STOMP Winterborrel!

Indie Impact: Het Succes van de Independent Muziekindustrie

Zaterdag 20 januari – 13.00-14.00
Oosterpoort – Bovenzaal 2

Nederlandse independent artiesten en labels zijn succesvoller dan ooit en daar lijkt geen einde aan te komen. Maar waarom is independent muziek releasen zo populair? Wat kun je als artiest zelf, en wat juist niet? Welke trends zien we bij independent muziekbedrijven? In dit panel gepresenteerd door het STOMP Development Team gaan we het gesprek aan over de kracht van independent muziek uitbrengen.

Panelleden
Caroline van der Leeuw (The Jordan)
Steijn Koeijvoets (3S Music Management)
Michelle Hindriks (CIEL)