Mattijs van Welzenis nieuw bestuurslid STOMP

Mattijs van Welzenis (Cloud 9 Music) gaat Peter Boertje vervangen als bestuurslid van STOMP. Verder zullen Colin Heikens (NRGY Music) en Sophie Paasse (Cloud 9 Music) per 1 januari toetreden tot het Development Team van STOMP.

Peter Boertje verlaat STOMP om zich te focussen op zijn nieuwe functie als directeur van stichting STAP. Sophie Paasse en Colin Heikens zullen de plekken innemen van Joanne Bokhorst (Red Bullet) en Christiaan Nijburg (Polymoon). Het STOMP Development Team bestaat verder uit voorzitter Helene Koekoek (8ball), Guillaume Warmerdam (LAB Music), Marta Belay (Rotterdam Airlines) en Marien Huijssoon (Nettwerk).

Waar het STOMP-bestuur zich vooral richt op zaken die op managementniveau spelen, focust het STOMP Development Team (SDT) zich voornamelijk op day-to-day business bij independent labels. Het SDT adviseert het STOMP-bestuur over ontwikkelingen binnen de industrie.

Tijdens de jaarlijkse STOMP Ledendag XL worden de nieuwe bestuursleden voorgesteld. De Ledendag XL vindt plaats op woensdag 9 in poppodium De Vorstin in Hilversum. Op die dag worden ook de STOMP Independent of the Year Award en de STOMP Young Achievement Award uitgereikt.

Ander nieuws