STOMP Development Team; kandidaat stellen mogelijk tot 28 mei!

Graag informeren we jullie met veel enthousiasme over een nieuw initiatief van STOMP; het STOMP Development Team. STOMP wil met dit initiatief de nieuwe generatie independent muziekproducenten of hun personeel een kans bieden te groeien op organisatorisch niveau, te netwerken en bij te dragen aan de ontwikkeling van onze industrie.

Het STOMP Development Team heeft als doel om STOMP en de Nederlandse independent community te versterken en door te ontwikkelen. Waar het STOMP-bestuur zich vooral richt op zaken die op managementniveau spelen, focust het STOMP Development Team zich voornamelijk op day-to-day business bij independent labels. Het SDT adviseert het STOMP-bestuur over ontwikkelingen binnen de industrie vanuit het perspectief van de werkvloer en levert een actieve bijdrage aan enkele focuspunten die door het SDT zelf bepaald zullen worden.

Het STOMP Development Team gaat bestaan uit vijf leden en één voorzitter, allen werkzaam bij een STOMP-lid. Het SDT komt met regelmaat samen en draagt ook daarbuiten actief bij aan de independent community. De leden ontvangen daarvoor een bescheiden vergoeding. De voorzitter zal als vertegenwoordiger van het SDT ook toetreden tot het STOMP-bestuur als volwaardig bestuurslid.

Wil jij jezelf of een van je werknemers voordragen voor een plek in het STOMP Development Team? Dat kan door vóór vrijdag 28 mei a.s. een berichtje te sturen naar secretariaat@stichtingomp.nl met de volgende gegevens;

– naam kandidaat
– leeftijd kandidaat (niet ouder dan 40 jaar)
– functie en bedrijf waarbij de kandidaat werkzaam is
– korte motivatie

De betreffende werkgroep binnen het STOMP-bestuur zal uit de aanmeldingen het STOMP Development Team samenstellen.